1sirinannesi ZeydsMom İlk bebişte küçükmüş biraz ama olsun, demek ki olacağı varmış bence o kadar engele rağmen olmuş. 😊
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU ZeydsMom açıkçası belki başlarda alışmakta zorluk çekebilir, sizi emerken gördükçe filan kıskanabilir, üzülebilir ama sonra zamanla alışıp kardeşiyle arasında çok güçlü bir bağ oluşacaktır 🤍 çok güzel abilik yapacaktır
ZeydsMom asaletsoydangelir tesekkur ederim canim . Bakalim kismet neler olacak. Bir iki haftaya yine gitmeliymisim. Sagliklimi sagliksizmi bi sey diyemediler henuz. Onceki bebegimde hemen gittigimde kalp atisi oldugundan boyle bisey bilmiyorum.
ZeydsMom Sayinenercibakanimtukendim yaa seni etiketlemek istedim dün bulamadim ya aklimada gelmedi pnceki posttan bakayim. O kadar beynim doluyduki
ZeydsMom Gtcp evet bakip oyle demislerdi baska bi doktor. Dun ama hicbisrseym olmadigini hatta yumurtaliklarim falan herseym cok guzel cok iyiymis dediler. Nasil bisey hala anlamiyorum. Kistler nereye gitti o zaman.
kanalize ZeydsMom geri çekilme tek başına korunma yöntemi değilmiş demekki bana çok savunmuştunuz hayırlı olsun
ZeydsMom kanalize sizin okuma yazmaniz varmi acaba? İlk bebegimden oncede sonrada hep onunla korundum ve bisey olmadi. Son aylari artik hapa gectim ve pat diye cocuk oldu. Simdi daha cok savunuyorum gericekilme daha iyi koruma yontemiymis. Hap kullandim buda sonucu
Gtcp ZeydsMom hayırlısı olsun hakkından herşyde vardr bir hayır oln oldu ikisi bir büyür canm nasip hayırku evlât olsun
asaletsoydangelir ZeydsMom haftan küçük ise kalp atışını duyamazsin kese gözüküyor mu Rabbim en hayırlısıni nasip etsin 🤲🫂
fatmanur1616 ZeydsMom kan testinde beta hcg kaç çıktı acaba benim de 9 ay 20 günlük kızım var aynı şekilde geçen ay korunmasız 1 gün ilişkimiz oldu kasık ağrım bel ağrım var idrar testimde silik de olsa 2. Çizgi vardı doktora gittim kanımda beta hcg hormonum 1.20 çıktı gebelik yok dedi yumurtalıklarıma da baktı temiz kese görünmüyor dedi ama ben hâla şüpheliyim🥲
ZeydsMom fatmanur1616 ay bu dahada kafa karistiriyor ya. Ben kan vermedim direk ultrasona gittim. Ama testte pozitifdi. Belki gec dollenmedir olabilirmiki acaba. Kiz kan degerlerini takipte kalin 2-3 gun sonra bi daha giderek mesela bakin artmismi azalmismi
fatmanur1616 ZeydsMom cuma kan verdim pazartesi tekrar vereceğimi söyledim doktora o zaman 10 gün sonra ver şuan negatif eğer pozitife dönerse 10 gün sonra döner dedi. İnternette de 8-10 günlük döllenme sonucunda bile beta değerinin 5 ten büyük çıkması gerekiyor yazıyor bende anlamadım ama umarım yoktur🥹
fatmanur1616 Gtcp doktorun söylediğine göre 1-2 sene emzirmeden dolayı adet görmememiz normal ama hamile kalabilirmişiz tabi polikistik over hakkında pek bilgim yok yanıltmıyım sizi