Mommbaby Oho neler kullanmadim ki geçmiyor yaraları da kaşıntı da. Doktorun biri uyuz teşhisi koydu bana aylarca kremlendim sonra saçlı derimde kaşıntı kızarıklık yara oldu kaç doktor gezdim uyuz saçta olmaz dediler dedim okey ama kükürtlü sabun karışım vs de sürdüm saçlı derime. Sonra aynı kaşıntı hiç durmaksızın devam etti. Dedim bir şampuan bile egzamaya sebep olabilir belki uyuz değildir. Buradan kaç post açtım uyuz üzerine egzama üzerine. Sonra bana bu şampuanı önerenler oldu dedim tamam alayım aldım 5 yıkama oldu yara ve kaşıntı olduğu gibi duruyor ve üstüne üstlük daha fazla yara bere içinde kaldım