1erkekanasi SweetMom__ karma ilerliyoruz biz dandini dastana fış fış kayıkçı danalar ve kayıkçılara düşman olma sebebim ama vakıa suresi ve inşirah sureleri mutlaka dinletirim gerçekten sakinleştiriyor tavsiye ederim
kelebegiminannesiyim SweetMom__ iştahtan değil de sanki alışkanlık haline getirdi. Bu gece deneyeyim teşekkür ederim 😇
alparslan38 SweetMom__ erken kalkmak bazen iyi oluyo ya tüm işler bitti yemek kaldı sadece şimdi küçüğü uyutup keyif kahvesi icicem
Sahingiller_2 SweetMom__ artık öğlen uykusuna uyumalarını bekliyorum ki ben de bir an önce uyuyayım 🤕
LadyGaddar SweetMom__ Yok cnmya nerde gündüz çok hareket halindeyiz Hem ben gündüz asla yatamıyorum keşke yatabilsem