Hiç uyuyamıyoruz ki. 7 gündür düşmeyen yüksek ateşten hastanede yatıyoruz ve çocuğum ateşini ilaçlar bile düşürmüyor yada doz arttırımı yapıp zor düşürüyorlar. Elimden de birşey gelmiyor dua ediyorum sadecez. Ben şimdi sizden oğlum için dua istesem ?