Ya boyle postlar okudukca o bebeklere o kdr cok uzuluyorum ki yazik yaa vallahi ya annenin akrabalarina yada babaninkine maruz kaliyorlar annede burda anlatiyor soyle yapiyorlar yok esim uzulmesin diye seslenmiyorum yok küsmesinler diye bilmem ne yaa o kdr sacma geliyor ki o kdr kiziyorum ki Allah askina anneleri hic anlamiyorum o sizin bebeginiz caniniz 9 ay tasimissiniz goz gore gore sirf biri küsmesin diye nasil zarar verilmesine izin verirsiniz aklim almiyor hatta burda soru sormalari bile o kdr sacma ve gereksiz geliyor ki...!! Okurken ben hayrete dusuyorum..benim bebegime biri dokunacak canini yakacak benden izinsiz bisi yapacak falan ya ben o kisinin alninu karislarim ula küsmesin diye ben bebegime niye zarar verdireyim manyak miyim ben anneyim anne benim bebegim herseyde herkezden kiymetli otesi var mi ya yeminle kan cikar bu zamana kdr istemedigim hicbiseyi bebegime kimse yaoamadi izin vermem esimede diyorum kan cikar beni taniyosun diye...basta kendini tanitacaksin ki insanlara o tavizi vermiceksin ki bebegine yaklasamasinlar..ben sag oldugum surece benim istemedigim hicbiseyi kimse bebegime yapamaz o kadar !!!!!