wafflee_42 Allah aşkınıza 4 ay 19 günlük bebeğim. Bu aydan sonra oturabilir mi ??? Dedesi hahalari çocuğu iki büklüm oturtuyorlar. Kızıyorum bizde büyüttük diyorlar ne yapıyım 😑😤
-efe- wafflee_42 bıktım şu bizde büyüttük diyenlerden bi çocukla anneyi yalnız bırakıp ilgilenmesini istemiyorlar gibi sürekli başında üşüşüyolar bişey desen çocuk kıskanıyo oluyosun🙁
Sasah1441 wafflee_42 bunu biraz bebek belirliyor canım benim oğlum 3.5 aylıkken oturmak istiyordu tabi oturtmuyordum ama verev şeklinde biraz biraz başlamasında sıkıntı olmaz Allah ın izniyle 🙏
Dfne wafflee_42 bebek kendi istiyor zatn oturmak ben kızımı kendim oturtmadım o yattığı yerden elden tutup kalkmak istedi ondan sonra zatn oturtmaya başladın 5. Ayın ortalarına doğru. Anne ile bebk arasına çok giriliyor. Benim kızımın bakıcısı çok bana firsat vermiyorlar bazı durumlarda. Kızım benden çok babanneye gülüyor.
wafflee_42 -efe- Seslenmiyorum arkası geliyor kızıyorum çocuk gibi küsüyolar. Ama Göz ardı edemicem artık sinirden aglayabilirim suan
Zeynur6 Yavaş yavaş oturabilirsin ama fazla değil ben yavaş yavaş oturtmustum koyuyordum oturtup hemen aliyodum ve fazla oturunca beli kakılır derler
wafflee_42 Zeynur6 ya bildiğin iki büklüm oturuyor çocuk. Allah var babaanne dede o kadar yapmıyor ama halalar sabrımı zorluyor
Zeynur6 wafflee_42 ozaman sende söyle canım ister darilsinlar ister darilmasinlar bosver çocuğunun sağlığı onemli
wafflee_42 Dfne Sorma ya. Misafirliğe gittiğimiz yerde çocuk zayıflamış,ek gıda ver, tahin yedir kilo aldırır falan filan.. Delirmemek elde değil
Momofkerem wafflee_42 ben instagramda sormuştum pediatrik fizyoterapist aymen balıkçı 4.5aylık bebek kucakta oturtulabilir demişti
Seydameva wafflee_42 3. Ayında kucağımda oturuyordu 4 aylıkken günde 10 dk destekli oturuyordu ki drlarda söylüyor bunu 5.5 aylıkkende tamamen destekli oturuyordu tabi elbetteki oturabilir 🥰
Seydameva wafflee_42 hayır tabi ki sıkıntı yok ki zaten bebeğinizde oturmak istiyordur bekli ediyordur yani🥰
Momofkerem wafflee_42 yok benim bebişim 4.5 aylıktan beri kucakta oturuyor 6 aylık yavaş yavaş desteksiz oturmaya başladı doktorumuz da desteksiz oturtmaya hemen başlamayın demişti 4.5 aylıkken sadece o kadar ☺️
Calipso wafflee_42 daha erken canım. Yavaş yavaş olabilir ama. Daha çok erken. Darilmalari kusmeleri bebeğinden önemli değil.
mutlular Calipso nihayet mantıklı bir cevap neden ecele ediyorlar anlamıyorum oturtmak için bebeği.5ayını beklemelisin kısa süreli kucağında destekli ot.için 6 da artık yastıkla oturabilir.sağlıkla büyüsünler 🧸🧸
Calipso mutlular benim oğlumu oturtmaya çalışmadılar hiç tabi ama . Eşimin dedesi oturtuyordu 4 aylıkken kucağından almıştım daha oturtmak sağlıklı değil deyip . Bebeğimin sağlığı söz konusu olunca büyük küçük hiç umrumda olmaz. Bide benim bebeğim erken doğdu o yüzden daha bi fazla hassastim
Mlkemrecre wafflee_42 benim kızım 4 ay 16gunluk..kendisi oturmak istiyor.onceleri yarı pozisyonda oturtuyordm..ancak şimdi kendisi tamamen oturmak istiyor bende oturtuyordm.mutlu oluyor..zaten anlarsin oturmak istediğini..