eminekmsr 5bucuk aylık kızım. Hala korkuyorum. Sanırım annelik…
Kızım her uyuduğunda kontrol ederim. Dua ederim. Allah’ım çocuğumla sınama beni, çocuğumun acısını gösterme bana derim. Anne olmadan önce hayat laylaylom muş gerçekten. Şimdi anlıyorum annemi. Allah’ım kimseyi çocuğuyla sınamasın inşallah