eminekmsr bunlari dusunmen korkman cok normal. Tarifisz duygular icindesin hassasin alisik olmadigin bi duzenin icindesin. İcinde hem korku, gelecek algısı hemde tarif edemicefin bi mutluluk vardir. Lohusalik bana gore tam delilik cubku ne zaman ne hissedicegimiz belli olmuyo. Bi yandan da cok osel ve guzel. Emin ol boyle hissetmen cok cok nkrmal her lohusa anne bunlari dusnur ama bebegime ya bisi olursa korkusu kalici. Bu anneliğin dogalina iliklerine isleniyo. Bebegini bol bol kokla emin ol daha iyi hissediceksin ben dakikalarca izleyip kokluyodum ozlerim diye birakamiyodum. O yuzden kicagimda yastigin ustunde emzirip uyuyodu o sekilde bi sure. Kendini iyi hssetmediginde bebisin o minik syaklarini kokla onu izle onun bu hallerini ezberle❤️ inan ki daha iyi hissediceksin☺️