Oğlumun Bıngıldağı 4.ayda tamamen kapandı şuan 15 aylık 3-4 ayda bir nöroloji takipliyiz. Hatta bugun kontrolden geldik. Röntgende kafa kemikleri birleşmediği için sorun olmadı büyümeye devam ediyor kafası sadece takip amaçlı bakılıyor bebekliğinden beri canınızı sıkmayın gec kapanacak diye bi kaide yok bizde kafayı yemiştik hic bi sorun olmadı