ebru2 üzmeyin kendinizi büyüyecek inşallah ,ben de başta üzüldüm belkide bebeğimle meme reddini ondan yaşadım erken ,kafa şekli de gariplesmisti sivrilmisti ,oysaki doğduğunda öyle değildi yusyuvarlakti şimdi her ay büyüyor takip altında çok şükür 8 ayı bitecek ,kafa şekli de düzeldi