aysemsi10 merhaba ben binde satılan sütle de yapıyorum. Buzdolabı kısmında oluyor şişe şeklinde (ama plastik malzemede cam değil) varsa altın süt ( etiketi ve kapağı altın rengi dost marka) yoksa doğal süt ( bu da dost marka mavi kapak ve etiket ) zaten yanyana oluyorlar. Maya olarakta activia sade yoğurt kullanıyorum. Daha sonraki mayalamalarda bir önceki yoğurttan ayırıyorum