aysemsi10 Canim küçük bebek kavanozları var ben makina kullanıyorum yoğurt makinası 1 litre sütü 45 derece sıcaklıkta ısıtıyorum e bebekteki yoğurt mayası var ondan alıyorum onun içindeki 1 adet tozu yarım çay bardağı süt alıyorum 45 derece ısıttığım sütten karıştırıp içine döküyorum sütün bı tür karıştırıp kavanozlara yerleştiriyorum fırını 75 derece ısıtıp kapat 8 saat fırının içinde beklet onları sonra bı 8 saatte buz dolabında beklet miss gibi taş gibi yoğurt oluyor kendimize fırında bekletiyorum bebeğime yaptıklarında yoğurt makinasına koyup 8 saat bekletiyorum