Yesimgulcakir yani evet bağırmalı, sesimizi çıkarmalıyız diyoruz ama zaten o şerefsizler de en savunmasız zamanı seçmiyor mu? İki çocuk yanındayken ne yapabilir insan? O şerefsizlerin gücüne güç (fiziki anlamda) yeter mi? !!işin kötüsü!! Hadi gittin şikayet ettin, kamera vs olmadan bir şey ispatlayamaz ancak adresinin o şerefsizin eline geçmesini sağlarsın. Bu yüzden diyorduk ya, İSTANBUL SÖZLEŞMESİ YAŞATIR. Çocuğun ve kadının beyanı esastır!!! Çok geçmiş olsun. O pislik de tez zamanda bulsun belasını!