Yesimgulcakir geçmiş olsun allahbir daha yaşatmasın ne kadınlarımıza ne çocuklarımıza, keşke bagirsaydin sapık var diye ama pislik saldirabilirde millet gelene kadar o şerefsiz bir şey yapabilirdi, umarım o adi Bi insana kadına çocuğa zarar vermeden geberir