Nisoos
Benim oğlumda bugün tam 4 aylık oldu aşı olmaya gittik . 2.850 ile doğdu . Bugün kilosu 6 kilo 100 gram dedi nasıl hocam dedim , ( 3 tane ebe bakıyor bize ) Hepsi kilo alımı çok iyi dedi . Ben anlamadım şimdi sen doktora gösterdin az diyor ebe bana kilosu çok iyi diyor çözemedim hangisi doğru .
Emziriyorum gün içinde mama yapıyorum doymamıştır diye içmiyor , akşamları mama içiyor 90 cc