Kızlar bebişim 2.750 doğdu bugün tam 4 aylık ve kilomuz 6.300 olmuş doktor az kilo aldığını söyledi sütünmü yok vs dedi bebeği emzirdikten sonra sağ sütünü bide biberonla ver dedi bugün yaptım fakat bebeğime emdikten sonra biberonlada verdim lor gibi peynirimsi kusuyor fazla geliyor demekki mide kapasitesi kadar emiyor demekki kendi emdiği zaman çok kusmuyor uyku halinde fazla emdiği zaman kusuyor nadiren sizce gerçekten sütümmü yetersiz geliyor biraz kafaya taktım açıkcası birde sırtında çok hırıltısı varmış bronşit dedi 5 gün hava kullanıp tekrar kontrole gideceğiz bakalım bu arada sadece hırıltı var öksürük vs başka hiç bir şey yok 🤷♀️