Mugekatlasb ipeksiiimom hastanede de sonuçları hizli girmiyorlar demek ki e nabıza. Bende baktım benim sonucumda çıkmamış
Eda6714 Mugekatlasb kan tahlilini dün verdiyseniz e nabızdan tahlil sonuçlarınıza bakabilirsiniz çıkmıştır büyük ihtimal
Mugekatlasb Aysunnkaya yarın sabaha e nabiza düşmezse öyle yapacağım. Ama kendimi tanıyorsam bence hamileyim
Mugekatlasb Happyymom27 evet ikinci resimde çıktı gibi de ay anlayamadım valla. Bana kalsa hamileyim vücudumu tanıyorum ama netlikte istiyorum yarına kan sonucum çıkar inşallah bakalım
y_mervee1 Kesin hamilesiniz bende de böyle çıkmıştım gittim acilde kan verdim hamile olduğumu öğrendim daha yeni olduğu için belirsiz canım hatta çok yeni muhtelemen 3 haftalık falan hayırlı olsun🫢
Mugekatlasb y_mervee1 teşekkür ederim. Rabbim yazdıysa vardır. 22 aylık oğlumda var hani olsa da olur olmasa da üzülmem. Ama varsa da paşalar gibi bakacağız artık 🥹🙏
Aysunnkaya Mugekatlasb ay hadi inşallah bende böyleydim istiyordum bebek Allahım sana da nasip etsin ❤️
Happyymom27 Mugekatlasb evet kan sonucu çıkınca netleşir zaten stres yapmayın ama 🥰 ilk çocugunuz mu 🥹