Aysunnkaya Mugekatlasb stres yapmayın ben sağlık ocağında geç çıkıyor diye hastanede kan verip öğrenmiştim 😂😍
Mugekatlasb Aysunnkaya 😃😃 yarın eşim hastahaneye gidecek olmadı bende onunla gidip kan vereceğim çok sabırsız bi insanım benim için netlik çok önemli 😃
Mugekatlasb Beratim17 kan testi verdim ama sağlık ocağında pazartesi açıklanır dediler. E nabızda bakıyorum tahlillerim kısmına düşmemiş henüz
Mugekatlasb Smr29 benim adetimde çok fazla gecikme olmadı zaten düzensiz adet oluyorum ama belirtilerden anladım gibi oldu. 22 aylık oğlum var onda da hissetmiştim hamile olduğumu yine aynı belirtiler var 🤷♀️🥹
ipeksiiimom Smr29 benim kızım da 1 yaşında geçen test yaptım silik çizgi çıktı esime 2 test daha aldırdım negatifti ama bugün kan verdim sonucunu bekliyorum umarım negatiftir 🥹
Mugekatlasb ipeksiiimom ayy merak ederim bize de haber edin sonucu. Hamilelik testlerine de güven olmuyor
kbraalparslann Mugekatlasb Hayırlı olsun bacım hamilesin 🌸 Bendede silikti , sonra doktora gittik gördük bebeği 😂
Mugekatlasb kbraalparslann kuzum 13 günlük birsey olduğu için muhtemelen 2-3 hafta sonra görünür kese. Emin olamıyorum. Yarın sabahtan olmadı tekrar test yapacağım