Sonkamelya aynı durumu ben de yaşadım yaşıyorum canım temızlemeye çalışın tabi ama canı yanıyorsa zorlamayın enfeksiyon degıl bızım ve doktorun sürdüğü kremler ben şarj kantaron yağı kullanıyorum ayrıca o yumuşatıp atıyor kremleri onerırım hepimize geçmiş ve hayırlı olsun 🧿♥️🥰🌸