Merhaba benim bebeğimde 5 gün önce sünnet oldu. Ama ikinci günden beri pipisinin üzerinde sarimtrak bir tabaka ölü deri gibi bisiy var. Islak pamuk ile silince gidiyor ama acır diye ben dokunamiyorim pek. Şişlik morluk ya da herhangi bisiy yok ya da ağlaması filan yok. Normal midir eşim kremden dolayı oluyor diyor enfeksiyon değildir dir değil mi ?