Mavi10 19 ay 15 günlük kızım 10 kg doktor degerlerı ıyı sımdılık üzülecek bısı yok takıp edelim dediler hep boyleydı ek mamalar yazmışlardı doktorlar bebekken de öle kılo aldırdık sımdı de yedıremıyorım en yorucu şey yemeyen çocuk gerçekten tavsıyıyesi olan varsa bende dınleyeyım aklınıza gelen herseyı denedım dışarı sofra kurmak oyuncaklarla kıtaplarla yedirmek ıstedıgı odada ıstedıgı yerde yesırmek elime verıuoruk tüm evı geziyor bakıyorum yedi mı diye yere tükürmüş pes etmıyorum hala aynı veriyorum ama yoruldum artık kemıklerıni sayılıyor cıplakken vücuduna dokunmaya korkuyorum