23 aylık 11 kilo 😀😀 ama çok güzel yemek yer. Doğum kilosu çok düşüktü sonra çok şişko bir bebek oldu sonra 12. Aydan sonra hiç kilo almadı. Takılmayın, üzülmeyin şunu anlatmak istedim. Düşük doğum kilosu, şişko bebek, yiyip kilo almayan bebek hepsini yaşadım yani bir anlamı yok sağlığı yerindeyse