beyzzsenturkk_ annevebebegiii__ aşırı ağladı aşırı korktu hatta o günden sonra korkudan anne demeye başladı anne diye ağlamaya başladı zarzor soktular buldukları yerden 3-4 hemsire doktor geldi zor zaptettik çok kötüydü ya allah düşürmesin tekrar geçmiş olsun
afraybars1 annevebebegiii__ büyüdükçe düzelir inşallah kuzum bizde genetik benimde damarlar ince hala aynı düzelmedi ama sporla falan düzelir demişti doktor belirginleştirir spor demişti