annevebebegiii__ Sintigrafi için damar yolu açmayı denediler ama olmadı bundan 4 ay önce de denediler olmadı bugün de denediler olmadı. Nasıl olacak bilmiyorum.
Deletedmom_206 annevebebegiii__ Bebek yoğun bakım hemşiresine denetin. Onlar saniyeler içinde açıyor.
beyzzsenturkk_ annevebebegiii__ 4-5 kere delmişlikleri var benim kızımda da bulamıyorlar hatta bakın korkuyor daha delmeyin dememe rağmen elleri ayakları kolları her yeri delik deşikti sonunda pes ettiler çektirdikleri de cabası..
Birdunyabircennetannesi Yoğun bakım hemşiresine rica edin Birde iğneyi kırıp alıyorlar nasıl olduğunu bilmiyorum ama oğlumda da zorlanmıştı bir hemşire Sonra başkası geldi kırıp aldı falan
afraybars1 annevebebegiii__ büyüdükçe düzelir inşallah kuzum bizde genetik benimde damarlar ince hala aynı düzelmedi ama sporla falan düzelir demişti doktor belirginleştirir spor demişti
beyzzsenturkk_ annevebebegiii__ aşırı ağladı aşırı korktu hatta o günden sonra korkudan anne demeye başladı anne diye ağlamaya başladı zarzor soktular buldukları yerden 3-4 hemsire doktor geldi zor zaptettik çok kötüydü ya allah düşürmesin tekrar geçmiş olsun
nurozge annevebebegiii__ çocuk servisi hemşiresi yada yenidogan yoğun bakım ama bence başka hastaneye gidip görüşün işlemden önce ona göre hareket edin
TulayGeriDon annevebebegiii__ yenidogan bölümüne git. Yenidogan hemşiresi yapabiliyor benim kızımın da
kidshappy annevebebegiii__ çocuk acilde çalışan bir hemşire isterseniz sorunsuz halledebilirsiniz işleminizi bunu personele bildirin lütfen bebeğinizin canı daha fazla acımadan hallolur
kidshappy annevebebegiii__ normal de çocuk acilde bu tarz problemler olmaz ama size denk gelmiş herhalde çok geçmiş olsun
efecikgnr annevebebegiii__ besledikten hemen 10 dk sonra denesinler. Benimde bebeğimin damarı bulunamiyordu amelyt esnasında damar acamayinca bileğini kesmişler yavrumun ☹️