lAmMelodi hamileleikte çıkmıştı normal doğum olmaz diye yaktırdım yakmada bi sprey sıkıyor orayı kurutuyor 1 haftaya bişi kalmıyor öle açılı falan değil . Bide smer testi yaptı negatif çıkmıştı. Bağışıklık düşünce çıkıyor bu ara yine çıktı . Gittim cildiyede yaktırabilirsin dedi . Smer testide negatif çıktı . Aşısı var onu yaptırcam bende önce yaktırmam lazımmış bi krem verdi küçükler kremlede gidiyormuş . Siğil genitalde vajinaya yakınsa vajinanın içinde o etrafında olursa genelde tehlikeli ama oda smer testine bağlı