lAmMelodi bende de bi kaç yanık gibi iz kaldı. Nerden bulaştığını hiç anlamadım hamileyken bazı kadınlarda çıkıyomuş doğumdan sonra geçiyomuş. Benim eşimde de yoktu. Bu virüs yıllar önce vücuda girse de bağışıklık yüksekse ortaya çıkmıyo ama bağışıklık düşünce çıkıyo. Genelde cinsel yolla bulaşıyo diyolar ama kendimden emin olduğum için başka bi yerden bulaştı heralde😅