SinemTvl doğru olanı yapıyorsunuz. Hiç aglatmadim bende,yanında olduğumu bildi hep. Uyku eğitimi ağlar ağlar susar çok tehlikeli şeyler. Benim kızım kendisi öğrenmişti kendi kendine uyumayı, şuan bana ihtiyaç duyuyor uyurken,ayrilmiyorum bende yanından