Alyaerva Kızlar bebek 60 günlük olunca 2 aylık bebeğimmi diyorsunuz yoksa 3 mü kayınvalidem 2 bitti artık 3 aylık diyor bende 2 aylık bebek diyorum sorana 😂
Hahahydbb Alyaerva 2 aylık oluyor 3 ten gün alıyor yani 3 olmuyor kayınvalidemle bende hep aynı şeyi yaşıyoruz 😂
Goktug0711 Alyaerva 😃😃 benimde hep kafam karışmıştır bu konuda. Örneğin 2ay 5 günlük fln dememiz gerekiyormuş
Annelik9292 Alyaerva iki bitiyor üç ten gün alıyor fakat henüz üçü doldurmadığı için iki deniliyor..doktor öyle söyledi
Efvahi Ayrı post açmadan şuraya 1 soruda ben iliştireyim. 2 aylık bebeklerini gündüz kaç saat arayla uyuyor ve uyanık olduğu zamanlar nasıl vakit geçiriyorsunuz?
[silindi] Efvahi dilediği zaman uyuyo sınırlamıyorum kucagımda gezdiriyorum veya onunla konuşuyorum yada emziriyorum 😂
Efvahi [silindi] bizdede durum aynı, uyanıklık süresi 2 saati bulmuyor yalnız. 1.5 saatten sonra huysuzlanmaya başlıyor genelde. Yatalım dedikten max. 10 dk sonra uykuya geçiyor.
Efvahi SinemTvl iyi gözlemle benim kızımda emerek uyumaya başladı,baktım gözlerini ovusturuyor hemen alıyorum memeye.gunduz uykularında geçiş kısa sürüyor hala ama gece uykusuna direnme başladı.dun 1.5 saat sürdü🙂
Crngnydn Bende hiç dikkat etmiyorum kaç saat uyanık kaç saat uyuyor. Uyandığında konuşuyorum, emziriyorum öyle vakit geçiriyorum. bazen çok az uyuyor bazen çok uyuyor 😕 saat hesabı yapamıyorum hiç
Crngnydn Benimki de 2 ay 4 günlükte en uzun kaç saat uyutuyorsunuz bebeğinizi? Uzun uyursa Emzirmek için arada uyandırıyor musunuz?