beerrff Elbette güzel oluyordur diyorum çünkü benim de aynı sizin gibi oldu tam yaşına girdi kızım oğluma hamile idim oğlum yaşına girdiğinde kızıma hamile kaldım şu an biri 4 biri 2 biri 6 aylık şu an biraz zorlanıyorum ama inşallah büyüdüklerinde geçer beraber yapıyorlar herşeyi mesela asla oğlum ablasiz birşey yemez kızım da öyle kardeşlerini de çok seviyorlar tabi bazen zarar vercek boyuta ulaşıyor ama yalnız bırakmıyorum pek ama hiç pişman mısın dersen değilim ben iki kardeşim daha çok olsun isterdim annem vefat etti erkek kardesle birşey paylaşmayorsun ya kız başka oluyor çok istedim 3 kızım 1 oğlum oldu çok şükür rabbim hayırlı insanlarla karşılaştırsın inşallah evlatlarımızı