Arkadaşlaraaar🥹 Buraya yazmak istedim sizin fikirleriniz ve sohbetinize ihtiyacım vaaar. Evet başlıktaki gibi duydunuz 2. Çocuğa hamileyim. Sürpriz falan değil aslında istiyoduk zaten çünkğ geçen ay eşimle konuştuk nasıl olur falan diye zaten 2,3 yıl evdeyim ve belirli bi düzene oturttuğum birşeyler var sonuçta araya çok mesafe koymadan yapsakmı 2. Yi dedik öyle bi gece yaşadık eetesi gün yok ya dedik hap aldık ama olan olmuşşş😝 yani bi yandan bu fikir çok mantıklı gelirdi. Çünkü 3,4 yıl ara veeip poyrazımın büyümesini bekleseydin rahata binmiş olucaktım kilomu vermiş olup işe giricektim ama bu şekilde hem kardeş kardeş büyürler dedik hemde yalnız kalmamış olur dedik rabbim nasip etiği sürece yalnız bırakmak istemiyoduk zaten ama şuan sabah 2 çizgiyi görünce netleşince bi tuhaf olmadım da değil hem korku hem heyecan hem mutluluk hem tedirginlik hepsi bir araya girdi şuann. Oğlum 11 ay 11 günlük şuan yani 2. Minnoş doğduğunda 20 aylık falan olucak sizce iyimi yaptım 🙃 Yani olan oldu bir kere ama bir cesaret geldi yaprık öyle rabbimde ilkinde nasip etti olucağı da varmış demekkiii