Acemimommm tuygun aynen enfeksiyon sürecinde bende kullandım ama burun akıntısında kullanmadım soğuk algınlığı belirtisi vardı ateşi falan yoktu kendi yöntemlerimle atlattık
vesonradedimkii Tesla123 genel huzursuzluk hali vardı ama dişi patlatmaya yakın dahada arttı 3 4 gün sürdü özellikle geceleri sık uyanma ağlama vs🤦🏻♀️
QueenMom__ yoncaburak off bizde 13 aylık olacaz halaa diş yok 🤦 5-6. Ayından beri hepsi kabarık ama ısrarla patlamıyor. Ama canı yanıyor belli ki eliyle tutup ağlıyor gösterip 🥴
yoncaburak QueenMom__ her çocuk aynı olmuyor kızım yaşına kadar emeklemedi dişi cıkmadi 13. Ay biterken 6 diş aynı anda patladi
Tubse Deletedmom897 ben daha farklı bir soru sormak istiyorum hanımlar 16 aylık bebeğin kaç dişiolmalı
QueenMom__ Tubse bence bebeğe göre değişir. İlk bebeğimin yanlış hatırlamıyorsam 6 veya 8 di o zamanları. Fakat küçük oğlan 13 aylık olacak hiç yok. 3 ay içinde 6-8 çıkacağını da sanmam 🤷🏼♀️😅
Tubse QueenMom__ ay kusura bakmayın ama rahatladım resmen cidden bu toplum baskısı akranların kıyası beni tüketti son dönemlerde sıkıntısı olmayan çocuğa birseyi mi var diyerekten kafayı yiyorum 😒 Peki normal sayılıyor mu bu kadar geç çıkması
QueenMom__ Tubse tabikii hatta daha sağlıklı olur diyolar bakalım 😊 bu arada çok haklısınız. Benim ikinci çocuğum olmasına rağmen kıyas ile geçiyo hep. İlki 8. Ayda sıralayıp 9. Ayda yürüyordu. Hatta yürüdükten sonra diş çıkardı. İkincisi 13 aylık 9-10 dan beri sadece sıralıyor yeni yeni bi kaç adım başka yok, e dişide yok ohoo hep bi kıyas 😂 her çocuk gerçekten farklı yani gelişim süreci mizacı vs. Hiç takılmayın 🌼
Araldoram Deletedmom897 4.5 aylıkken alttan iki dişimiz çıkmıştı , bizdeki şikayetler huysuzluk ,gece uykuda ağlamalar , sık uyanmalar ,2 veya 3 gün ishal , meme emmeme ,ara ara ateş
Tubse QueenMom__ gerçekten öyle kıyas içerisinde büyütüyoruz çocukları ve bundan etkileniyoruz hepsi sağlıklı olması yeterli bulmak lazım bir noktada 🦋
mekame3 evremo erken değil mi ya benim kızımda 4 ay 11 günlük eli hep ağzında salyası akıyor bu aralar çok mızmız diş belirtisi mi acaba ha bide gece ağlayarak uyanıyor normal mi
nilgs Rabiiul 2.aydan beri eller ağızda salya dolu hafif bi kabarma oldu şuan 3 aylığız bakalım erken çıkacak mı
tugbayildirim tuygun banyo yaptırırken hafif masaj yapın geciyor her banyoda yapmanızı öneririm sakın sıkıp sütü çıkarmaya kalkmayin yara olur menesi
birmini Deletedmom897 valla kızım 3.ayindan itibaren dişle ugrasiyor 6 aylık 4 dişi var alttakiler tam çıktı yan keski dışı ve hemen yanındaki de patlattı ateş ve yok şükür fakat huzursuz uyku düzeni oluşturamadim gece uyanmlari artmıştı bazn iyi bazen çok zor bir bebek oluyor geçer inşallah ya iştahı da biraz düşmüştü bu aralar toparladı bakalım artık…
alynozds Bebeğim 9 aylık 8 buçuk aylıkken bir dişinin ucu çıktı o esnada gece huysuzluğu sık uyanma iştahta azalma oldu şimdi 9 aylık olduk tam arkasından bir dişimiz daha patladı gene aynı ama bu sefer gece dah fenaydı yarım saate bir ağlayarak uyanıp sürekli memede kalmak istedi mahvetti bizi
buketzm Deletedmom897 kimi inflezırlar hiç bir belirti yokken direkt dişleri çıktı gibi şeyler söylüyor bilmiyorum allahın seçilmiş kulları sanırım. Biz çok sorun yaşıyoruz 8 buçuk aylığız 3 dişi çıktı 4.çıkıcak sanırım bu dönem benim için eziyet gibi yarım saatte bi kalkıp meme istiyor. Napcamı şaştım ne zaman geçer bu süreç bilmiyorum bildiğim tek şey çok yorgun olduğum..
senbusra Deletedmom897 bizim 4 aylıkken başladı salyamiz akmaya ellerimiz agzimizdan cikmio ve şu günlerde cok huzursuzuz 8 aylık olcaz 4 aydır daha bişey yok
sibelkilic Deletedmom897 9 aylık olduk o zaman alttan 2 tane bırden patlattık 3-4 gun ates dusmedı sureklj agladı sureklı ates 2 saatte bır dus aldırıyordum yukselıp dusuyordu sureklı nobetlese esımle basında bekledık dıger 4 dıs geldı ustten 1 ay sonra oda sancılı agrılı gectı aynı anda patladı hepsı yavs yavas gene cıkarıyor agrılı sancılı aglamaklı hep gecıyor tetagıl rahatlatıyor onun yanı sıra 10 karanfılı ezıp zeytinyağında 1 gece beklettgım zeytınyagını hep surdum damaklarına oda etkısını verdı damakları karanfıl uyusturuyor acısını alıyordu en azından yemek yemedı 1 hafta hep bu surecte kasık mamalar yedırdım corba ıcırdım cıgnemek ve biberon ıstemıyordu bu surecte suan 1 yasında hala dıs cıkarıyor 9 ayından berı sımdıde ıdrar verdık onda bır enfeksiyon cıktı antıbıyotık kullanıyoruz 1 aydan berı gecelerı hep uyanıp aglıyordu doktora goturdum kan ıdrar verdık ben dıs sanıyordum kulaklarını cekıyor kasıyordu oyle degıl enfeksiyon dan agrısı varmıs cocugun sımdı kulak burun goturucem cuma randevu aldım abone olduk hastaneye sureklı ayagımız hep hastanede