İlk iki dişi aynı anda 9 buçuk 10 aylık gibi çıkardı . Şimdi yine iki üst diş 11 aylıkken patladı. İlk iki diş çıkarırken bir de altıncı hastalık kapmıştı. Ateşi ben dişten sanıyordum meğer hastalıktanmış birbirine gird bütün semptomlar çok ağır geçirdik. Üsttekileri çıkarırken bir gün mızmızlığı oldu . İnşallah diğerlerini de daha kolay çıkarır..