aslakmn Canım merhaba benim bebeğimde de geçmeyen kabızlık var doktora gittim bende zeytinyağ verebilirsin dedi ben günde 2-3 kez bir kaç çay kaşığı emzirmeden önce veriyorum ve sabah gaz masajı yapıyorum benimki kakasını öylelikle yapıyor çok şükür .Seni anlayabiliyorum bebeğim de yapamadığı için çok huzursuz oluyor ıkınıyor geçmeyen kabızlığa bu çözümü buldum.Yağdan sonra bir kaç çay kaşığı su veriyorum genizini yakmasın diye.