Selam kızlar bebeğim 2. Ay bitti biteli kakasını çok geç yapıyor. On günü geçiyor hep… en son 14. Gündü bugün artık fitil verdik. Anne sütü alıyor sadece ama hep fitil vermek istemiyorum alışmasın diye. Doktor normal diyor ama benim yine içim rahat değil zaman zaman ıkınıyor zaten 4. Ay krizleri başladı cok huzursuz