Merhaba 2 yaşındaki kızım iki hafta da 800/900 gram aldı.11 yaşındaki oğlum 1 kilo aldı.Kızıma her öğünden sonra verdim oğluma ise günde iki kere bazen bir kere verdim.Kızım normalde de çok harektli bir çocuktu şu an daha da arttı durduğu yerde hoplayıp zıplıyor bilginiz olsun