Yarenylmzz Hastalanmayan çocuk tarifi olan atom ile o kadar karşılaşıyorum ki aranızda kullanan varsa kilo alımları nasıl cidden işe yarıyor mu benim kızım yemedi enerji versin diye yaptım ama yediremedim . Merak ediyorum yapan yediren varsa durumlar nedir ?💖
bisenakillisinzaten Yarenylmzz yedirip de kilo alan çocuk olsa bile ne olacak ki hani nereye kadar yedirecekler yani. Sonuçta çocuk tekrar eski kilosuna dönecek
oglumubeklerken Yarenylmzz o atomu yiyen çocuklar düz duvara tırmanıyor mu bende bunu çok merak ediyorum 😬😅 çünkü cidden atom bence o
sessi Yarenylmzz ben yedirdim canım kilo almadı 11 aylık bebeğim üstüne aşırı kabız oldu çok heyecanla yapmıştım haftalık 900 gr aldık vs yazıyorlar gerçekten öyle alan var mı acaba cidden
Yarenylmzz bisenakillisinzaten haklısınız ama atomun içinde zaten sağlıklı şeyler var bir zararı olmaz belki iştah açar diye düşündüm ben kilo amaçlı yapmadım 😊
Yarenylmzz oglumubeklerken evet enerji verir mutlaka ama ben daha çok kiloyu merak ettim çünkü birer kaşık veriliyormuş nasıl o kadar etki edecek bilemedim
Mom098 Yarenylmzz ben de yaptım fakat kızım normalde de düz duvara tırmandığı için bunu yiyince sanki uykusu falan da sıkıntı oldu 😂😂😂 yediğinden beri bize uyku yok 😂😂😂 şaka bir yana kilo hiç ölcmedim. Ben de kilo için yapmadım hem bağısıklık hem de vitamin diye yaptım. Çok vermiyorum korkumdan 😂😂😂
hepbahar123 Mom098 ay bn de onu görmüstum bogu uzasin diye yapacaktin ona napsam zaten evde asla zapdedemiyoruz nolcak
oglumubeklerken Mom098 normalde de düz duvara tırmandığı için Bende sırf bu yüzden asla ama asla denemem yani çünkü normalde bile zaptedemiyorum oğlumu 😅😅
etuerk Yarenylmzz ben yediriyorum hemen hemen 1 ay olacak 1 kiloya yakın almış boyuda uzadı büyük bir kavanoz yaptım buzdolabında muhafaza ediyorum öğlen ve akşam yoğurduna karıştırıp veriyorum ilk başka küçük toplar yaptım yedi ama sonra sıkıldı bende yoğurtla veriyorum. Ne zamana kadar veririm bilmiyorum kavanoz en az 2 ay yeter belki sonra biraz ara verir tekrar yaparım zor bişey değil sonuçta ayrıca yararlı
Yarenylmzz etuerk benim kızım sakin yapılı yesin istedim iştahsız hiç ağzına bile sürmedi aman siz vermeyin zaten enerjikmiş yorar sizi 😅😅
Yarenylmzz etuerk yanlış kişiye yanıt vermişim ya 😅 maşallah sizinki iyi kilo almış zaten ben de kilo için değil faydası dokunur diye yaptım ama başarısız olduk
Bebeginibekkleyenn etuerk birebir aynı tarifi mi yaptınız acaba ben chia ve kabak çekirdeğini kullanmadım Hergun kaç kaşık verdiniz Kızım 19 aylık 10.kilo 1 kilo alsa bana yeter 🌸🥲
bisenakillisinzaten hepbahar123 bebeğiniz kaç aylık. Ruşeym, iğde çekirdeği tozu, susam, tahin pekmez, d vitamini bunlar boy gelişimine katkıda bulunur
sessi Yarenylmzz evet bal koymadım yoğurtla içine karadut özü koydum çok güzel oluyor tadı meyveli yoğurt gibi birde meyve püresine kattım gece maması yaparsam içine kattım bir tatlı kaşığı çok geldi bize