yldzzzzzz peraninnannesi yok zaten şu an 8 aylık oğlum var olsaydı tabiiki de olacaktı ama böylesi daha hayırlıymış demek ki
yldzzzzzz ilenalemin şu an 8 aylık oğlum var bu zamanda olmaması iyi oldum rabbim olmayana isteyene nasip etsin inşallah
yldzzzzzz zeynomiro vallahi hani olsa yapacak birşey yok tabi de şu an olmaması iyi oldu 8 aylık oğlum var
yldzzzzzz prensesannesi09_ yok sadece bi ara adet oldum gibi kahverengi leke geldi daha sonra ilaç kullandım üstüne grip için