yldzzzzzz Bundan önce yine paylaşım yaptım geçen hafta o zaman da hafifti sonra 2.ci yaptığım da çıkmadı bugün yine hasta olmadığım için bir daha erken gebelik testi yaptım böyle çıktı gidip kan verdim 2 saate çıkacak sizce hamile miyim
peraninnannesi yldzzzzzz geçen hafta silik ise bu hafta daha net gözükmesi lazımdı. Üzülmenizi istemem ama bence değilsiniz kimyasal gebelik olabilir. Bende 1 hafta böyle silikle dolaştım. Umarım hamilesinizdir ben yanılıyorumdur:(
yldzzzzzz nefesm nefesm 1prensesmom zeynomiro Şimdi test verdim ama 8 aylık oğlum var nasıl olcak bilmiyorum ağrı kesici felan da kullandım ama
yldzzzzzz ilenalemin şu an 8 aylık oğlum var bu zamanda olmaması iyi oldum rabbim olmayana isteyene nasip etsin inşallah
zeynomiro Ya bu testler neden böyle bende yaptım geçen şüphelendim 2 çizgi çıktı ama sonuç seninkiyle aynı
yldzzzzzz zeynomiro vallahi hani olsa yapacak birşey yok tabi de şu an olmaması iyi oldu 8 aylık oğlum var
mutlukoala Benim de gebeliğimi öğrendiğimde böyleydi çizgi. Akşamına test vermiştim 240 beta hcg çıkmıştı.
bububuu Ayy benimde aynen boyle cikti erken gebelik testinde burda herkes hamilesin demis ofum koptu benimde oyleydi cunku
yldzzzzzz peraninnannesi yok zaten şu an 8 aylık oğlum var olsaydı tabiiki de olacaktı ama böylesi daha hayırlıymış demek ki