civciv53 bende öyle düşünüyorum acaba içeride parça vs mi kaldı diyorum. Dün oğlum için gitmiştim kendime de fiş alayım dedim ama suriyelwre bakiyormus tek doktor kalmış bende almadım bu yüzden. Adet söktürücü yazarlar en azından diye düşünüyorum. Sancım var ama nedense olamıyorum bir türlü. 🤷🏻♀️
İnşallah hamile değilimdir bütün korunmalara rağmen. Valla ne yapacağımı şaşırdım az kaldı hiç istemiyorum diyerek tüpleri baglaticam anca öyle içim rahat edecek galiba 🥺
Hiçbir şeye güven kalmadi. 10 sene istemiyorum ben.