Kızlar sezeryanla doğum yaptım tam 66 gün oldu ve hâla kanamam devam ediyor hatta bir kere daha post açmıştım 47 gün falandı o zamanda sanırım hâla devam ediyor. Önce başlıyor adet gibi yoğun ağrılı şekilde sonra son günler sarı köyü bir akıntıya dönüyor tam bitti diyorum 2 gün öyle sarı geliyor peşine hiç temiz kalmadan yeniden başlıyor . Resmen kısır döngü gibi 66 gündür hep böyle oldu . Doktora sordum 40 kontrolünde normal dedi hap verdi kullandım ama yine değişmedi. Benim gibi olup normale dönen varmı yoksa yeniden doktora gitsem mi ?
Gün içinde artık başım falan dönmeye başladı sürekli yorgun hissediyorum yardımcı olursanız çok sevinirim ♡