ikiaslanannesi Benim de aynı şekilde. Bebeğim yenidoğan ve yerlere vurarak emziriyorum. Sürekli emmek istiyor. Azıcık ara verebilsem iyileşse diye gözünün içine bakıyorum çocuğumun 😂 Ben de sağım yapmakta buldum çözümü. Kaşık biberonla sağdığım sütü veriyorum. Garmastan krem ve Lansinoh’un lanolinli kremini sürüp, gümüş ya da silikon kalkan kullanıyorum hızlı iyileşsin diye. Sizinkinin ayı büyük. Siz biberonla sağıp verin derim. Biraz göğüsleriniz dinlensin ki o kadar acımasın