ikiaslanannesi bazen bana da oluyor, göğüs uçlarına bir bak istersen yara olmuş olabilir çatlamış olabilir. Ben de bir şey soracağım, sadece sol göğsümde göğsüm dolu olduğu zaman elime bir şişlik sertlik geliyor, boşaldığında yok oluyor. Bunu yaşayan var mı?