Ahmetert rica ederim, hayırlı olsun. Halı ve parke başlıkları ayrı ama elbette kullanabiliyosunuz ben denedim gayet rahat kullanılıyor ama zeminde özellikle zemin başlığını takıyorum ben tozları daha iyi görebilmek için. Halıdada çoğu zaman onu kullanıyorum eğer cok pisse halı başlığını takıyorum