Ahmetert evet çok memnunum
Artıları : çok fazla başlığı var, hatta led ışıklı başlığı bile mevcut, çekim gücü gerçekten iyi. Dyson gibi tetiğe basmıyorsunuz açma tuşuna basıyorsunuz ve çalışıyor. Kullanımı çok rahat
Eksileri: bence eksi değil ama orta modda 30dk kullanabiliyorsunuz. zaten tüm dikey süpürgeler böyle. Mantık tüm evi süpürmek değil, bi yere bişey döküldüğünde anlık temizlemek için, koltuk süpürmek için vs. Benim robotum da var. Robotumu çalıştıramadığım zamanlarda hızlıca salonu vs süpürüyorum mesela tertemiz oluyor