Bennededimki 6.aya kadar sallandık, sonrasında yanına yatıp piş piş ile uyuduk, 8.aydan sonra meme emerek uyumaya alıştık ve 21 aylık olana kadar öyle uyuduk, sonra memeyi kestik beraber yatıp sohbet ede ede sonra uykuya daldık, 2 yaşından sonra kitap okumaya başladık beraber yatıp, şu an 3 yaşında sayılır hala beraber yatıp kitap okuyorum öyle uyuyor