Bennededimki 29 eylülde 2 yaşına girdi. 2, 2.5 aydır loş ışıkta Masal okuyorum yatağının başında o da uyuyor. Bazen 2. Masal kitabında sızmış olıyor, bazen 5 tane kitap okuyup “hadi bakalım uyku saati” diyorum, öpüyorum ve ben onu ayak ucunda beklerken o da uykuya dalıyorum. Ben kitap okurken her halükarda mayıştığı için zorluk çıkarmıyor. Doğduğundan beri hep ben yanında otururken desteksiz uyudu zaten bazen de yatıyordum yanında o uyuyana kadar ama hiç temas etmeden döne döne uyurdu. 22 aylıkken uyku gerilemesi yaşayınca Masal okuyarak uyumaya terfi ettik 😅