Sidar-Civan Göğüs küçültmede süt kanalları da alınıyor doktor bana öyle demişti o yüzden çocuk düşünmeyecekseniz yaptırın bence. Ben de istiyorum ama emzirmeyi kestikten 6 ay sonra yapılır dedi doktorum.
iperir_bul Sidar-Civan kim dedi süt kanallarıda alınıyor diye bu yanlış bir bilgi. Öyle bir durum yok. Kaç tane doktorla görüştüm ettim kimse böyle bir şey demedi. Alınan şey fazla doku o da deri veya yağ. Evet 6 ay bekleniyor o da sütün çekilmesi için çünkü sütün varken ameliyat olursan enfeksiyon riski yüksek oluyor dedi doktorum.
baroayse emirtalhacan ben emzirmeyi bitirdikten sonra olmuştum,Dr ameliyattan sonra çocuk olursa emzirme ihtimali %60 demişti ,kesin bişey diyemem demişti
Prensimm iperir_bul merhaba ameliyat bende istiyorum ama cesaret edemiyorum eğer gögüs çok büyükse gögüs ucunun yeri değişiyor muş ozman gögüs ucunda hissi kaybediyor muş sizin nasıl oldu
iperir_bul Prensimm merhaba, yeri değişti benimde. bende hissizlik yok tam tersi baya baya hissediyorum göğüs ucunu. Hissizlik oldu diyende var neye göre değişiyor durum bilmiyorum
Prensimm iperir_bul üçünün çıkarılmasıyla alakalı benim gögüs ölçüm 90 DD sizinki neydi devlette mi yaptırdınız bana yaparlar mı
iperir_bul Prensimm özelde yaptım. Devleti hiç araştırmadım ama gidip muayene olabilirsiniz ona göre yönlendirirler