birazondanbirazbundan benim kizimdada wardi doktoru bize sarı ışık takmamizi önermişti bebeğin bulunduğu odaya takmıştım ve sarı örtü yazma besiginin üstüne ortuyodum mutlaka dene ve sık sık emzirip mama vermiştim iki günde geçmişti ayak topuklarindan soğuk kanlilikla cimciklerdim gidiklardim konusurdum sürekli altını açardım o şekilde uyandirirdim yoksa alıp kuveze koyucaklardi koymamalari için elimden geleni yapmıştım sizde yaparsınız güvenin kendinize ama İlk işiniz örtü ve ışık olsun