birazondanbirazbundan ahh ah ne çektim bebeğim sürekli uyuyordu emmesi lazımdı ve sütüm çok azdı . Emmezse şekeri düşeceği için sarılık değeri git gide artacak. Bu bir süreç ve geçecek kendinizi yetersiz hissetmeyin 💐ben topuklarıne elimle pıt pıt yapıyordum ıslak mendili ayaklarına falan sürüyordum ona rağmen uyanmıyordu, bir dk emip uyuyakalıyordu. Islak mendil soğuk geldiği icin uyandırır topuklarına falan nazikçe vurun emmesi çok önemli yoksa ilerler benimki emmedi bir gece küvezde kaldı 18 lerdeydi değeri