aysglyldrm merhaba 4.5 ay önce doğum yaptım doğumdan 75 gün sonra ilk reglimi oldum ve bidaha hiç olmadım korunmamaiza rağmen hamileyim diye ödüm koptu korkarak test yaptım negatif doktora gittim çok normal olduğunu söyledi bende spiral taktırmak istiyorum dedim bana adet söktürücü yazdı hapın bitmesine yakın adet oldum ama öyle böyle değil afedersiniz çok fazla kanamam oldu ve dün spiral taktırdım doktor Akif emziren annelerde düzensizlik normal dedi